MAGIC EVENTS 0753 562 510

Despre Magic Events

Firma de organizare evenimente
Idei Inovative100%
Varietate Furnizori80%
Oferta Foto & Video75%
Tarife Corecte100%

Ce inseamna de fapt, servicii organizare evenimente?

Eu, ca si organizator evenimente, respectiv , organizator nunti, botezuri,bancheturi, petreceri sau evenimente corporate, pot prelua oricare sau toate dintre urmatoarele sarcini legate de un eveniment:

  Efectuarea cercetarii

  • Creare design a unui eveniment
  • Gasirea unei locatii
  • Aranjamentele pentru mancare, decor si divertisment
  • Planificare transport la si de la eveniment
  • Trimitere invitatii participantilor
  • Acomodari de cazare a participantilor
  • Coordonare eveniment
  • Supraveghere la locatie
  • Efectuarea evaluarii evenimentului

Ce iti ofer in plus fata de alte firme organizari evenimente?    

Magic Events este singura firma de organizari evenimente din judetul Mures, care organizeaza evenimentul tau de la A la Z. Sunt multe firme care iti fac doar aranjamentele florale , doar fotografia si muzica, ori doar decoratiunile. Eu insa incep in primul rand prin a te asculta si iti ofer consultanta, care este GRATUITA, chiar in cazul in care doar de asta ai nevoie. In cazul in care nu ai inca restaurantul rezervat, te ajut si cu gasirea locatiei potrivite. Te ajut si cu rochia de mireasa, ma ocup personal de aranjamentele florale, lumanari, muzica, foto, decorarea salii si a masinilor, invitatii si tot ce este necesar pentru un eveniment magic.

Si nu in ultimul rand, pretul corect pe care ti-l ofer, datorita faptului ca lucrez cu mai multi furnizori, cu care datorita colaborarii noastre, imi pot permite sa negociez pretul pentru tine.

Despre Noi

Numele meu este Imola Gondos, si am pus bazele firmei de organizari evenimente, Magic Events. Dupa ani si ani, in care am calatorit prin lumea intreaga si am adunat mai multe idei, inspirata de mai bine de 50 de nationalitati si culturi diferite, am hotarat sa ma stabilesc acasa, in Romania. Sunt o fire foarte organizata si ador detaliile pentru tot ce e mai frumos. Asa s-a nascut si ideea pentru o firma de organizari evenimente. Prin experient acumulata de 12 ani in afara tarii, lucrand tot timpul cu oamenii, mi-am dat seama cat de important este contactul direct stabilit cu clientii tai. Chiar de aceea principiul meu numarul unu pe care se bazeaza organizarea evenimentului, este relatia cu clientii mei, care decurge firesc deoarece de la bun inceput incerc sa imi fac niste prieteni noi, nu doar niste clienti noi.

De ce sa angajezi un organizator evenimente?

Aceasta intrebare are un raspuns simplu: Oamenii deseori nu au experienta necesara organizarii unui eveniment, sau pur si simplu nu au timpul necesar. Organizatorii pot interveni si acorda, acestor evenimente speciale, atentia pe care o merita.

Si aici intervin eu, ca si organizator.

Care este rolul meu?

Iti contractez cele mai bune servicii , de la furnizorii de pe piata, la un pret corect.

Nu mai trebuie sa te eschivezi de la locul de munca sa te vezi cu fotograful, cu muzicienii, cu decoratorul, etc.

Cand ajungi acasa poti sa te relaxezi, fara sa te mai gandesti, ce mai ai de facut si cat de repede trece timpul.

Testimonial